Chcemy mieszkać w tym szykownym butiku z kosmetykami do pielęgnacji skóry w Los Angeles
30 października 2021 Aranżacja wnętrzW MyDomaine jesteśmy głęboko przekonani, że każda przestrzeń powinna być praktyczna i celowa, ale powinna być również piękna. Ile razy byłeś w gabinecie dermatologicznym i czułeś się jak w szpitalu klinicznym? Zawsze są one zimne, niezachęcające i w najlepszym wypadku sterylne. Brittany Zwickl i Shannon Wollack ze Studio Life.Style postanowiły to zmienić dzięki swojemu ostatniemu projektowi Facile - skrzyżowaniu gabinetu dermatologicznego, spa i butiku kosmetycznego w Pasadenie w Los Angeles.
Oficjalnie pożegnali się z przygnębiającymi wnętrzami w stylu gabinetów lekarskich z przeszłości i wprowadzili zapraszającą, szykowną i naprawdę fajną wersję, za którą wszyscy możemy się opowiedzieć. "Chcieliśmy, aby wizyta w tym miejscu była dla każdego pozytywnym i przyjemnym doświadczeniem" - mówi Zwickl. "Nasza filozofia polegała na tym, aby zabiegi estetyczne nie były tak prozaicznym zadaniem i aby pozbyć się przekonania, że zabiegi muszą sprawiać wrażenie klinicznych".
Przestrzeń jest świeża, gościnna i domowa. Tak, wprowadzilibyśmy się tutaj, gdybyśmy mogli. Rzućcie okiem i przeczytajcie, jak powstawała ta piękna, różowa przestrzeń.
Zwickl chciał, aby recepcja emanowała ciepłym i zachęcającym klimatem, dalekim od męskiego zakładu fryzjerskiego, którym kiedyś była. "Przestrzeń miała dziwny, zamknięty plan, więc całkowicie zmieniliśmy jej konfigurację, aby zmaksymalizować przestrzeń i stworzyć świeży i całkowicie zachęcający układ dla butiku dermatologicznego" - mówi.
Studio Life.Style sprowadziło większość akcesoriów z kolekcji online, jak również kilka kluczowych elementów z dwóch ulubionych sklepów w Los Angeles, Lawson-Fenning i Consort, podczas gdy wszystkie meble zostały zaprojektowane na zamówienie.
Myśląc o swoich osobistych wytycznych dla tej przestrzeni, zarówno Zwickl jak i Wollack chciały stworzyć "szykowne, kobiece środowisko ze świeżym i nowoczesnym podejściem do butiku dermatologicznego". Wollack dodaje: "Facile oznacza łatwy i niewymagający wysiłku, i jesteśmy dumni mogąc powiedzieć, że ukończona przestrzeń naprawdę spełnia swoje imienniczki."
Przestrzeń została całkowicie odnowiona z ciemnej i nieprzyjaznej konfiguracji w powiew świeżego powietrza. "Przekonfigurowaliśmy cały plan piętra, otworzyliśmy przestrzeń poprzez usunięcie ścian i po prostu dążyliśmy do osiągnięcia świeżej i otwartej przestrzeni, w której można się zrelaksować i rozpieszczać" - mówi.
Wszystko w tym butikowym studiu pielęgnacji skóry jest czyste i świeże, z elementami zabawy. "Od łazienki po zakrzywione elementy (np. recepcja i sufit w łazience) widać współczesną grę z kobiecością" - mówi Zwickl.
"Recepcja, wykonana z naturalnego drewna, jest ukłonem w stronę lat 70-tych, ale widzimy, że znajduje ona swoje miejsce we współczesnym wzornictwie, więc praca z nią i jej wykorzystanie było niesamowitą frajdą" - mówi Zwickl.
Marka Facile jest bardzo kolorowa z nutami stonowanych pasteli, więc Zwickl i Wollack włączyły tę paletę do całej przestrzeni. "Jest ona kobieca, kojąca i przytulna" - mówi Wollack. "Chociaż włączyliśmy do schematu kilka jasnych kolorów, połączyliśmy te odcienie z neutralnymi, aby przestrzeń była zrównoważona".
Mimo że całość wygląda szykownie i dopracowanie, żaden projekt nie jest pozbawiony wyzwań. "Bez względu na to, nad czym pracujemy, zawsze są jakieś problemy" - mówi Zwickl. "Zwłaszcza jeśli chodzi o proces budowy, harmonogram i upewnienie się, że wszystko jest prawidłowo zainstalowane". W przypadku Facile, Zwickl mówi, że największym wyzwaniem była rekonfiguracja planu piętra, aby zmaksymalizować przestrzeń. Gabinety zabiegowe musiały pomieścić jak najwięcej klientów, ale chciano również uzyskać dużą otwartą przestrzeń na wejście do butiku. "Szczerze mówiąc, jeśli chodzi o ten projekt, to wszystko poszło dość gładko" - przyznaje.
Z ograniczoną przestrzenią przychodzą jednak kreatywne pomysły. Duet połączył swoje siły, aby stworzyć koncepcję unikalnych elementów, które będą pasowały do wymagań zmienionego układu. "Wszystkie meble na zamówienie zostały stworzone na potrzeby Facile, więc poszczególne elementy naprawdę przemawiały do marki i ją prezentowały" - mówi Wollack.
Jeśli chodzi o wskazanie ulubionej rzeczy w tej przestrzeni, zarówno Wollack jak i Zwickl nie mogli znaleźć tylko jednej. "Od wejścia po różne niestandardowe elementy (stanowiska do makijażu i recepcję), jest tu tak wiele szczegółów, które mają wpływ na wizerunek, że trudno wskazać jeden konkretny aspekt estetyki" - mówi Zwickl. "Ale kilka z nich naprawdę się wyróżnia: niestandardowa tapeta w łazience, która przedstawia projekt marki Facile w połączeniu z farbą Lime Wash firmy Portola na suficie w łazience. Dodatkowo, niestandardowa listwa przypodłogowa z betonu i lastryko przy wejściu - to drobny akcent, ale naprawdę nam się podoba."
W przestrzeń wkomponowano również wiele naturalnych elementów, od ciepłego drewna po wszystkie tekstury tkanin. "Facile nadaje ton świeżej i przyjaznej przestrzeni, która idzie w parze z koncentracją firmy na zdrowiu, pielęgnacji skóry i urodzie" - mówi Zwickl.